دستگاه بوجاری خاکشیر

قیمت مدل های ارزان دستگاه بوجاری خاکشیر

قیمت دستگاه بوجاری متناسب با مدل های آنها تعیین می گردد و برای دانستن نیاز است که ابتدا مدل و نوع دستگاه بوجاری که قصد خرید دارید را تعیین نمایید. خاکشیر یک گیاه خودرو در ماطق یلاقی و کوهستانی است و یک گیاه ساقه دار است که این گیاه دارای دو قسمت بالایی و پایانی است که در قسمت زیرین این گیاه که در خاک فرورفته است دارای دانه های ریز خاکشیر است.
خاکشیر دانه هایی است از سایز برنج که مقداری کوچکتر به نظر می آید و دارای رنگ های قرمز و قرمز متمایل به تیره است.
خاکشیر همان گونه که گفته شد از دل بیرون کشیده می شود که دارای گل و گرد و غبار است و در زمان برداشت خاکشیر با آن مقدار ناخالصی همراه است که جدا کردن آنها در بین میلیون ها دانه ی خاکشیر کار بسیار مشکل و وقت گیری است که حتما باید به وسیله ماشین آلات بوجاری که مورد بوجار کردن خاکشیر ساخته شده اند استفاده می گردد و در غیراینصورت میزان ناخالصی موجود در خاکشیر به بیشترین حد خود خواهد رسید.

خاکشیر بیشترین استفاده را در فصل تابستان در بین مردن جهان دارد و از آن در تهیه نوشیدنی های سرد استفاده می شود و خاکشیر با جذب آب می تواند تامین کننده خوبی برای نیازمندی های آبی بدن باشد از این جهت مصرف خاکشیر به بیشترین حد خود در هر فصلی خواهد رسید.
در واقع بازار دو نوع خاکشیر وجود دارد نوع اول آن خاکشیرهایی است که بصورت فله ای و کیلویی عرضه و فروخته می شود و نوع دوم خاکشیر که بصورت گرمی در بسته بندی های بسیار بهداشتی و پلمپ در فروشگاه ها عرضه می شود.

نوع اول خاکشیر فله ای همراه با بیشترین میزان ناخالصی است و خود فرد که می خواهد مصرف نماید آنرا باید کار سورتینگ و پاک کردن آنرا بر عهده بگیرید و ساعت وقت خود را تلف کند تا بتوانند ضایعات موجود در خاکشیر را پاک و بعد مورد مصرف قرار بگیرد که با هم در این روش میزان ناخالصی ها به کمترین درصد نخواهد رسید.

اما خاکشیرهایی که بصورت بسته بندی شده عرضه می شوند توسط دستگاهیی به نام بوجاری، چند مرحله سورت می شوند. البته دستگاهی که این محصول را مورد بوجاری قرار می دهد مجهز به نوعی لیزر است که علاوه بر اینکه می تواند ضایعات را جدا کند بلکه می تواند دانه های زرد و سیاه خاکشیر را تشخیص دهد و خاکشیر برداشت شده چه بصورت خودرو و یا کشت شده در مزارع، همواره خاکشیر با علفهای هرز در زمان برداشت بوده که این مواد نیز بوسیله دستگاه بوجاری بطور کامل گرفته می شود.

دستگاه های بوجاری با سیستم دیجیتالی قابلیت های گسترده ی دیگری هم دارند که می توان از این دستگاه در جهت درجه بندی خاکشیر هم نیز بهره برد بطوریکه دانه های شکسته و ریز را سورت و در یک خروجی دیگر به بیرون ریخته شود و همچنین خاکشیرهای درشت و سالم را در یک خروجی دیگر ریخته می شود. دستگاه های سورتینگ و بوجاری خاکشیر لیزری دارای مزیت هایی دیگر چون سورت خاکشیر تنها برای یکبار به نسبت دستگاه های بوجاری مکانیکی برخوردار است.

مدل های دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری ماشینی کاملا مکانیکی است که با وجود سیستم مکانیکی قابلیت ها و مدلهای مختلفی ساخته شده است. دستگاه بوجاری براساس ظرفیت و چند سرندشان مدل بندی می شوند. دربازار چند نمونه از ماشین هایی که در حال ساخت است به شرح زیر اند:

  • دستگاه بوجاری ۲ سرند
  • دستگاه بوجاری ۴ سرند
  • دستگاه بوجاری ۵ سرند
  • دستگاه بوجاری ۶ سرند
  • دستگاه بوجاری ۸ سرند

مدل های ارزان دستگاه بوجاری خاکشیر

دستگاه های بوجاری خاکشیر در دو ظرفیت خانگی و صنعتی تولید می شود. مدل هایی که از بقیه دستگاه ها ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری هستند ظرفیت خانگی اند که این دستگاه دارای ابعاد کمتری نسبت به دستگاه های صنعتی است و در مدل های ۲ سرند و ۴ سرند ساخته می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
پیشرو صنعت سمیاری:

راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09195664547
آدرس شرکت: تهران - صادقیه (لطفا قبل از ملاقات حضوری با شرکت هماهنگ کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا