دستگاه بوجاری نخود

لیست قیمت دستگاه بوجاری نخود خانگی و صنعتی

دستگاه های های بوجاری نخود در ابعاد خانگی و صنعتی از نظرمتریال و نوع مواد بکار رفته در آن هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط در قیمت با یکدیگر فرق دارند. نخود از حبوبات پر مصرف در بین مردم است که این حبوبات از جمله محصولات کشاورزی است که در زمان برداشت همراه با مقادیر بسیار زیادی سنگ های ریز و درشت است. در واقع کار دستگاه بوجاری، سورتنیگ نخود گرفتن همین سنگ دانه های نخود است. که این عمل توسط سرندهای دستگاه بوجاری انجام می شود اما در این بین خود نخود نیز دارای سایز و رنگ های مختلفی است که اینها نیز باید از یکدیگر تفکیک شوند.در اصل اینکار هم توسط دستگاه بوجاری بصورت مرحله به مرحله انجام می شود. در واقع در ابتدا سرند، نخود های سایز درشت را از سایرنخودها جدا و در مرحله دوم نخودهای باسایز متوسط تر جدا می شوند.

لیست قیمت دستگاه بوجاری نخود خانگی و صنعتی

در قسمت سوم سرند دستگاه بوجاری انواع نخود با سایزهای ریزتر را سورت بندی می کند. البته در قسمت کناری دستگاه بوجاری خروجی طراحی شده که تمام سنگ و لای حاصل و همراه نخود را جدا می کند. برای خلق نخود کاملا تمیز و سورت شده عاری از هرگونه سنگ و شن نیاز به داشتن دستگاه بوجاری تمام اتوماتیک و با مشخصات عالی دارید که در زمانی می خواهیم دستگاه بوجاری تهیه کنید لازم است حتما به نکاتی چون :

  • تعداد سرندهای دستگاه بوجاری
  • کاربرد دستگاه بوجاری
  • میزان انرژی مصرفی
  • ظرفیت تولید در هر ساعت و روزانه

شما به عنوان خرید دستگاه بوجاری باید بدانید در ازای سرمایه گذاری که در این امر انجام میدهد چه نتایجی و خروجی از دستگاه بوجاری انتظار دارید برای شما انجام دهد. در اصل وظیفه ی اصلی دستگاه بوجاری سورت کردن تمام ضایعات همراه نخود و درجه بندی نخود است. در واقع دستگاه بوجاری باید این دو کار را به نحو احسن انجام دهد. در واقع باید به عنوان یک کارآفرین و تولید کننده جای اینکه از دستگاه بخواهید که این ماشین چقدر ظرفیت تولید دارد باید از دستگاه انتظار داشته باشید که این ماشینی که خریداری نموده ام دارای چه میزان کیفیت تولید است و محصولاتی که در آن قرار میدهیم با چه میزان درصد خلوص خروجی میدهد. تنها را برای تحقق این امر لازم است که در زمان خرید، بیشتر از سایر افراد اطلاعات جمع آوری نماید تا بتوانید ماشین متناسب با نیاز خود فراهم نماید.

در مرحله ی بعد لازم بوده که مقداری نخود که در زمین کشاورزی را تهیه و در زمان خرید توسط دستگاه مورد تست قرار دهید. تا هم از فرآیند تولید با خبر شوید و آموزش ببینید و هم از نحوه ی تولید و عملکرد دستگاه با خبر و اطمینان حاصل نمایید.

این موارد باید با دقت بیشتری انجام شود و زمانی که همه ی این موارد مورد تاییدتان قرار گرفت می توانید به سراغ ظرفیت تولید بروید و دستگاه متناسب با ظرفیت تولیدتان سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
پیشرو صنعت سمیاری:

راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09195664547
آدرس شرکت: تهران - صادقیه (لطفا قبل از ملاقات حضوری با شرکت هماهنگ کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا