دستگاه بوجاری کنجد

لیست قیمت دستگاه بوجاری کنجد با تخفیف ویژه

لیست قیمت دستگاه بوجاری کنجد براساس مکانیزه و یا دیجیتال بودن آن تعیین می گردد و دستگاه های بوجاری لیزری به نسبت از ارزش و بهای قیمتی بیشتری برخوردار هستند. دستگاه بوجاری کنجد یک ماشین مفید و پر کاربرد در جهت سورت و بوجاری کردن انواع ناخالصی های موجود در محصول کنجد است. کنجد یک کالای مصرفی است که در تهیه روغن و انواع کیک و کلوچه و همچنین نان از این ماده ی پرخاصیت استفاده می کنند. کنجد یک گیاه ساقه دار است و در هنگام برداشت تمام کاه و گل های موجود وارد کنجد می شوند که اینها باید مورد پاکسازی قرار گیرد که این عملیات به وسیله دست یک کار بسیار سخت و مشکلی است و همواره نیاز به دستگاهی برای پاکسازی احساس می شود که با ورود دستگاه ها و ماشین آلات بوجاری تمام سختی های مربوط به پاکسازی کنجد حل گردید.

لیست قیمت دستگاه بوجاری کنجد

دستگاه بوجاری کنجد

کنجدها پس از کشت و برداشت محصول دارای ناخالصی هایی هستند که برای ادامه فرآوری از کنجد باید آن ها را برطرف کرد. امروزه افراد از محصولات پاکسازی شده استفاده می کنند و در هنگام خرید نیز به این مهم توجه کرده و محصول پاکسازی شده را انتخاب می کنند. برای برطرف سازی این ناخالصی ها از دستگاه بوجاری کنجد استفاده می شود. دستگاه بوجاری کنجد ناخالصی هایی چون سنگریزه ها، پولیش، گرد و غبار را از کنجدها میزداید و آنها را برای بسته بندی و یا انجام مراحل دیگر آماده می کند. کنجدها به دلیل ریز بودن نمی توان آن را به روش دیگری پاکسازی کرد و استفاده از دستگاه بوجاری کنجد بهترین راه برای افزایش کیفیت محصولات بسته بندی شده می باشد. قیمت دستگاه بوجاری کنجد بسته به ظرفیت دستگاه در شرکت های مختلف متفاوت است اما می توان برای اطلاع از قیمت دستگاه بوجاری کنجد به صورت به روز به وبسایت شرکت ها مراجعه کرد.

انواع دستگاه بوجاری کنجد

دستگاه بوجاری کنجد انواع مختلفی دارند: مکانیکی، اتومات، نیمه اتومات، تمام اتومات ومدل ثابت و غیر ثابت وجود دارد. این دستگاه دارای بدنه ای محکم و قابل شست و شو می باشد و در عمکلرد خود از باد استفاده می کند. به این صورت که در دستگاه فن تعبیه شده با وزش باد، ناخالصی های موجود در کنجد را برطرف کرده و آن را برای مرحله ی جداسازی کنجدهای بی کیفیت از نوع مرغوب منتقل می شود. دستگاه بوجاری کنجد یکی از دستگاه قابل استفاده در کارخانه های: روغن، دانه های کنجد، مصارف دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بوجاری کنجد جزو دستگاه های ضروری در بسته بندی دانه های کنجد نیز کاربرد دارد. دستگاه های بوجاری در پاکسازی انواع: غلات، حبوبات، مواد غذایی با اندازه ی ریز کاربرد دارد و می توان با بررسی قطعات به کار رفته در آن روش های نگهداری از آن را یاد گرفته و از این دستگاه بوجاری در دراز مدت استفاده کرد.

مزایای استفاده از دستگاه بوجاری کنجد

دستگاه بوجاری کنجد دارای مزایایی می باشد. در موارد زیر به آن اشاره می شود:

  • رعایت اصول بهداشتی: در دستگاه بوجاری کنجد اتومات از دخالت دست کاسته شده و فرآیند بوجاری توسط دستگاه صورت می گیرد
  • افزایش راندمان فرآیند بوجاری
  • افزایش سرعت در مدت زمان کوتاه
  • افزایش ظرفیت مقدار کنجدهای بوجاری شده
  • صرفه بودن قیمت دستگاه بوجاری کنجد
  • قابل شست و شو بودن دستگاه و جنس بدنه و مقاومت در برابر ضربه
  • رقابت با بازارهای جهانی و ورود ارز به کشور
  • پیشرفت صنایع همراه با آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا
  • کاربری آسان
  • اشتغال زایی

قیمت دستگاه بوجاری کنجد

کنجدها مصارف مختلفی در صنایع غذایی و دارویی و روغن دارند. استفاده از دستگاه بوجاری کنجد می تواند در افزایش فرآیند بوجاری و بسته بندی مناسب باشد. قیمت دستگاه بوجاری کنجد در شرکت های مختلف متفاوت و بسته به کیفیت قطعات و ظرفیت دستگاه متفاوت می باشد. این دستگاه را می توان از مراکز خرید ماشین آلات صنعتی، نمایندگی های شرکت ها و وبسایت ها و یا به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری کرد. قیمت دستگاه بوجاری کنجد به نسبت اتومات یا غیر اتومات متفاوت است و به طور قطع نوع اتومات آن قیمت بیشتری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
پیشرو صنعت سمیاری:

راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09195664547
آدرس شرکت: تهران - صادقیه (لطفا قبل از ملاقات حضوری با شرکت هماهنگ کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا